AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant
AuteurMessage
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mer 11 Sep - 9:47

Profitez du MSAC chez MSAD pour vous constituer une collection unique à un prix dérisoire : Chaque pack est à 1,25 € seulement.

I C I

I C I
Revenir en haut Aller en bas
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mer 25 Sep - 13:21

Early fall, vendu à l'origine en pack séparés est maintenant disponible en collection complète dans mes 3 boutiques. J'en ai profité pour rajouter un pack de 7 embellissements, et un album de quatre quick-pages. (Chacun des logos ci-dessous renvoie à la boutique qu'il représente)

Disponible ICI :

Inspiration :

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mer 25 Sep - 13:27

L'affaire du jour au Studio aujourd'hui, c'est moi !!  Si si si ! Et c'est seulement pendant 24 heures, alors n'hésitez pas une minute, pour 1,95 $ (un tout petit peu plus d'un euro seulement) vous pouvez acheter mon kit, for the Love of colors. Pour environ 6 € vous aurez la collection complète ! (Les previews vous mèneront directement à ma boutique)

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mar 1 Oct - 13:15

Bohemian Fall

Me revoici avec une toute nouvelle collection "coordonnée" : Tout est vendu en packs séparés et vous élaborez vous même une collection qui vous ressemble. Prix unique d'un 1 $ / pack. A ce prix là, c'est cadeau, vous pouvez vous faire plaisir ! (environ 0,73 € / pack)

Exclusivement au S T U D I O

Inspiration :

Exclusivement au S T U D I O
Cath de la Montagne

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mar 1 Oct - 21:24

Superbe Véro ! Surtout ne change plus de style, celui-ci te va à merveille :fl: 

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mar 1 Oct - 21:27

Merci Cath !  Je crois que j'ai retrouvé mes marques  

Cath de la Montagne

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mar 1 Oct - 21:55

Moi j'en suis sûre ! La liberté donne des ailes !  

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mar 1 Oct - 21:56

Je plane à 10000 pour le coup !  
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 7 Oct - 20:01

L'automne est une saison festive ... Parez vos créations de couleurs pétillantes et chaudes. Ce kit comprend 83 éléments différents (91 au total) et 18 papiers. C'est LE kit qu'il vous faut cet automne !

Disponible

Inspiration :

Disponible

Cath de la Montagne

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 7 Oct - 21:11

Un seul mot : superbe !

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 14 Oct - 10:50

Merci Cath  

Qui dit nouvelle semaine, dit nouveaux kits ! Vibrant Autumn est proposé uniquement en packs séparés, à 1 $ seulement / pack (Environ 70 cts d'Euros)
(Les images vous emmènent directement sur la boutique)

Choisissez vos packs et créez une collection qui vous ressemble !

http://scrapbookbytes.com/store/manufacturers.php?manufacturerid=243

Inspiration

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mer 16 Oct - 12:14

Semaine chargée en sorties ...  

Voici une nouvelle collection "Paisley". J'adore ce motif, élégant et intemporel. Il s'accord avec tout, quel que soit le style de votre photo, de votre page.
C'est une collection coordonée (MSAC), exclusivement disponible chez MSAD au prix tout doux de 1,25 € / pack.

Inspiration :

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Ven 1 Nov - 22:10

Désolée pour cette présentation en anglais ... Mais l'important ce sont les images  Il est à 50% le temps du DSD (jusqu'au 04/11) en exclusivité au Studio

Valentina, Wendy and I did it again ! Yes, we made another stunning collab called Pixel Lovers !

You love paper stuff and you love your computer, don't you ? Pixel lovers is for you ! We mixed paper elements and real ones : Gorgeous ribbons are mixed with paper butterflies and paper birds, tags, stitches... Let express you creativity. If you prefer traditional scrap, you will love it because of the craft look of it. And if you prefer digital and modern scrap, it will be a delight for you too !

This kit contains more than 200 hundred elements and 65 papers.

The whole collection contains an alpha, stacked papers, embellishments, an album and much more. For the purchase of the bundle you'll get a pack of coordinated journal cards for free !

It's available, exclusively at The Studio

Let me give you more details,

My Part :

Valentina's part :

Wendy's part :

Papers :

Content of the bundle :

For the purchase of the bundle, those journal cards will be offered :

(Images are linked)

Inspiration :

]
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Ven 1 Nov - 22:36

Du 1er au 04/11 c'est Noël ou presque dans les boutiques de scrap ! Pour rendre les choses plus faciles, les images vous emmènent directement là où vous souhaitez aller  

Tout ma boutique, y compris la collab avec Valentina et Wendy sortie aujourd'hui est à - 50%

Un Facebook train a été organisé par les designers de la boutique, vous pouvez charger ma partie sur ma page facebbok

Chez SBB, si vous dépensez 12$ vous en paierez en réalité seulement 7$ avec ce code : HAp*pY*DsD

Ici aussi nous avons organisé un FB train, et un freebie Commercial Use vous attend ICI

Ma boutique est à -40 % et pour 5$ d'achat vous aurez un cadeau gratuit d'une valeur de 5$ !

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 11 Nov - 11:43

Happy Monday everyone !

New week = New release ! For today I propose you an awesome deal : It's GAB time at SBB ! You can start building a huge collection from 1$ only !

A pack of 66 different elements. It’s not Christmas yet, but almost. We all begin to think to this event. With this elements packs you’ll be able to prepare some gift cards or invitation or simply scrap your best memories !
I also prepared some coordinated papers, word-art, glitters, badges and easy to use embellishments !

You can choose packs you will prefer and build a collection which looks like YOU ! Don't miss it !

It is exclusively available @ Scrapbookbites And each pack is only 1 $ from today till November 18th ! After they will be on sale at a normal price.

Be inspired :

Souscrivez à ma NL pour recevoir des freebies exclusifs
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Ven 15 Nov - 10:00

Hello ladies !

I'm featured designer at Scrapbookbytes for the next two weeks.
I prepared a new full collection called Pink'n pearls.

It is*a soft and delicate, slightly vintage kit with romantic roses, pearls and laces. This kit is YOU. It’s feminine, it’s pink but not too much, it contains 61 high quality and different elements and 10 papers

I loved that kit so much that I decided to add some coordinated packs, so you can build a full collection.

If you spend 10$ in my store before 11/30, you will*receive the full kit for free !
And you will save 30% on my store till nov. 30

Save 61% ! Buy Bundle !

Inspiration :

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 18 Nov - 9:29

This kit is nothing but elegance ! Do you have any winter photo to scrap ? It will be perfect ! Any marriage photo to scrap ? It is THE kit you need ! You want to enhance a birth photo ? This kit is the ONE !
It’s a very versatile kit with soft and tender colors which contains 70 different elements (77 in total) and 12 papers.

Available here :

inspiration :

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Mar 3 Déc - 10:45

Something catches your eye ... a sparkle, a glint of light playing off the newly fallen snow. The soft colors wrapping you in their warmth, urging you to make new memories, showing you, gently, your winter wishes have come true.*
*
*
*Winter Wishes offers you the delicate colors of winter wrapped in a comforting inner warmth. Take those memories and create your own winter wishes with the stunning selection of *82 {104 total} elements and 17 papers. Make your memories last forever, a gift to those you love.

~May all your Winter Wishes come true. Vero & Urban Fairy

CT Inspiration : What a tough choice ! They made soooo many wonders, that it's really hard to choose only a few !

We had a great pleasure to work together and we hope you will have as much pleasure to play with this collection !!

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 9 Déc - 9:46

Our little ones are waiting for Santa, and we’re busy with preparing this event. Each year we take lot of photos. We’ll love remember those happy moments later, during next year.
With this kit, you’ll be able to scrap a full album which will be like you. It will be yours and it will be as awesome as your memories

This is a complete collection with a pack of 75 different elements (80 in total) to enhance your Xmas and winter memory pages.
 (images are linked)

Inspiration :

Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Jeu 2 Jan - 14:23

Hello my sweet ladies !

First of all, let me wish you and your beloved ones, a very happy new year*! May 2014 brings you happiness, love and health, which are the most important things in our life. May all your dreams come true !

I'm very happy and proud to present you my coordinated collection, Winter Wedding.
You can use it for your wedding memories, of course, but not only : It's very versatile, and you can scrap your beloved ones or any romantic occasion with it !

My elements pack is nothing but romanticism & softness. Let it wrap your memories with love, pink and white. A pack of 78 unique and different elements (99 in total). Normal value is 4,99 $, and it's sold only 1 $ : You save 80% till January 15th !
Each coordinated pack is sold 1 $ only too !

But without further ado, here is my whole collection, exclusively available HERE :

Detailed papers :

Coordinated packs :

Inspiration :

Thank you fo reading me !
Hugs
Vero :wub
Maminette38

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Ven 3 Jan - 8:34

Véro il est sublime..... Je l'aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................   
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 10 Fév - 12:34

Merci Maminette !!!   Si tu as fait une page avec, je serais ravie de la voir !
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Lun 10 Fév - 12:35

Happy Monday everyone !

It's GAB time at SBB ! You can start building a huge collection from 1$ only !

This collection is specially dedicated to a little Winter Dawn recently born :)

This pack contains 71 different and unique elements (78 in total)

«I want to let you know that no matter how much you grow up, you will always be my little bundle of joy, rolling in her pyjamas and stealing candies from the jar.»
Colors are fresh and delicate, no matter how old your children or gran children are, this kit is perfect to enhance your past and coming precious family memories !
I also prepared some coordinated papers, solids and patterned, journal cards, glitter bits, lovely vintage badges, stacked papers, album, tags, bookmarks and easy to use clusters !

You can choose packs you will prefer and*build a collection which looks like YOU*! Don't miss it !

It is exclusively available @ Scrapbookbytes. And each pack is only 1 $ from today till February 16th ! After they will be on sale at a normal price.

(Images are linked)

Be inspired :

Enjoy !
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Sam 15 Fév - 10:55

Somewhere in this world...Somewhere in your soul...In the darkest corner of your mind...In the warmest place in your heart...You can always find someone thinking about you ...Love is in the air and Love is Pink!

Designs by Brigit et moi sommes heureuses de vous annoncer que notre collab Love is pink est le DOTD au Studio : Il est à -70% ! N'hésitez pas une seconde, lundi il sera trop tard ! (Cliquez sur les images pour vous rendre à la boutique)

Si vous avez souscrit à ma Newsletter ou à celle du Studio, vous aurez une petite surprise supplémentaire

Je vous souhaite un excellent week-end
Véro

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    Sam 15 Fév - 10:59

J'ai la chance de rejoindre la merveilleuse boutique The Digichick ! Si certains de mes kits / collections ne sont pas encore en votre possession, profitez des soldes d'ouverture de ma boutique là bas : 40% minimum d'économie ! Ca ne se refuse pas !   

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack    

Véro - MAJ 02/03/17 - Spring has sprung ... - $1 per pack
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 7 sur 10Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant